Szkolenia

szkolenia administracyjne
W naszej pracy dążymy do ulepszania oferowanych usług, aby były one jeszcze bardziej funkcjonalne i przyjazne. Stale poszukujemy nowych pomysłów i zastosowań. Chętnie podejmujemy wyzwania, które zmuszają nas do tworzenia nowatorskich rozwiązań. Dlatego Nasza Firma dba o ciągły rozwój swych pracowników. W najbliższym czasie zaplanowane są następujące szkolenia:
- szkolenie "komunikacja społeczna i negocjacje"
- szkolenie "zachowania konsumenckie"

szkolenia kierownicze
Doświadczenia, które zebraliśmy w ciągu dotychczasowych lat pracy, nauczyły nas, że w tej branży konkurencja "nie śpi". Dlatego też, pracujemy nad sobą i swoją firmą. Doskonalimy swoje umiejętności i nabywamy nowe oraz zatrudniamy nowych pracowników, aby jeszcze lepiej móc sprostać wyzwaniom. Naszym celem jest pełna funkcjonalność i dostępność realizowanych rozwiązań.
- 1.09.2008 - "komunikacja społeczna i negocjacje"
- 3.10.2008 - "zachowania konsumenckie"
- 9.12.2008 - " psychologia zarządzania"