Szkolenia

Szkolenia administracyjne

W naszej pracy dążymy do ulepszania oferowanych usług, aby były one jeszcze bardziej funkcjonalne i przyjazne. Stale poszukujemy nowych pomysłów i zastosowań. Chętnie podejmujemy wyzwania, które zmuszają nas do tworzenia nowatorskich rozwiązań. Dlatego Nasza Firma dba o ciągły rozwój swych pracowników. W najbliższym czasie zaplanowane są następujące szkolenia:

  • szkolenie „komunikacja społeczna i negocjacje”
  • szkolenie „zachowania konsumenckie”

Szkolenia kierownicze

Doświadczenia, które zebraliśmy w ciągu dotychczasowych lat pracy, nauczyły nas, że w tej branży konkurencja „nie śpi”. Dlatego też, pracujemy nad sobą i swoją firmą. Doskonalimy swoje umiejętności i nabywamy nowe oraz zatrudniamy nowych pracowników, aby jeszcze lepiej móc sprostać wyzwaniom. Naszym celem jest pełna funkcjonalność i dostępność realizowanych rozwiązań.

  • 1.09.2008 – „komunikacja społeczna i negocjacje”
  • 3.10.2008 – „zachowania konsumenckie”
  • 9.12.2008 – ” psychologia zarządzania”